Fashion Farm bezorgt gratis en binnen 1 werkdag!
 Mijn shoppingbag
Mijn shoppingbag

Uw shoppingbag bevat geen artikelen.

My Fashion FarmQuick Access
Vergelijk Producten

U heeft geen artikelen om te vergelijken.

Skip to Main Content »

FAQ

Hieronder vind je een overzicht van de meest Gestelde Vragen.

Staat jouw Vraag er niet bij? Stuur gerust een mailtje naar: info@fashion-farm.nl.
We zullen jouw vraag of opmerking zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Hoe kan ik afrekenen?

Heb je jouw favoriete Fashion Item gevonden?
Voeg het product toe aan je winkelwagen door op de button “In shoppingbag“ te klikken.
Je kan nu verder shoppen of afrekenen door op “Mijn shoppingbag“ te klikken rechts
boven aan de site. Eventueel kan je in je shoppingbag je bestelling aanpassen.

Ben je klaar om af te rekenen? Klik dan op “Doorgaan naar Kassa“.
Nu beland je op de pagina waar je kan inloggen of registeren.
Nadat je alle velden hebt ingevuld en bent ingelogd of geregistreerd kom je op de afreken pagina.
Controleer je gegevens en klik op “Betalen”.

Zodra de betaling is voldaan, ontvang je een mail te bevestiging en gaan wij aan de slag met
jouw bestelling.

Kan ik een product reserveren dat is Uitverkocht?

Soms zijn items zo snel uitverkocht dat we veel mailtjes ontvangen met de vraag of items gereserveerd kunnen worden.
Dit is mogelijk, wij kunnen alleen niet met zekerheid zeggen of deze nog leverbaar zijn.
Het product wordt voor jou op onze bestellijst genoteerd en vervolgens informeren wij bij onze leveranciers of het product nog op voorraad is.
Is dit het geval ontvang je van ons bericht.

Kan ik bestellingen ruilen of retourneren?

Ja, dat kan!
Ga naar de kop “Klantenservice”, klik, rechts in het Menu naar "Ruilen & Retouneren".
Hier vind je alle informatie omtrent het Ruilen en Retourneren van Items.

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestigingsmail ontvangen?

Als je geen Bevestigingsmail hebt ontvangen, nadat je jouw bestelling hebt geplaatst en je betaling is voltooid,
kan het zijn dat de bevestigingsmail in je Spam terecht is gekomen, dit is afhankelijk van je E-mail Provider.

Wat kost de verzending en wat is de levertijd?

De verzending binnen Nederland is Gratis en heb je jouw bestelling op werkdagen voor 16.00 u besteld,
dan wordt het pakket dezelfde dag verzonden en heb wanneer alles verspoedig verloopt, de volgende dag in huis.